خوش اومدید :)
پروانه آبی
مطالب سرگرم کننده و عکس و ...

"welcome"

سلام دوستان خوبم : خنده

امیدوارم که از این وبلاگ لذت ببرید آرام ممنون که اومدین بی تقصیر بازم بیاینزبان درازی خوشحال میشم بوسهنظر یادتون نرهلبخند

با تشکر فراوان ، مدیر وبلاگ " سارا " چشمک



نظرات شما عزیزان:

زیبا
ساعت11:38---16 مرداد 1393
سلام.
وبلاگت خیلی قشنگه

چه جوری رو صفحت قلب و عکس السا را آوردی؟ممنون
پاسخ:سلام دوست عزیز :) ممنون :) توی بعضی از سایتا یه کدایی میذارن که باید اونا رو کپی کنی و توی کد های اضافی paste کنی :) ممنون که نظر دادی :) بازم سوال داشتی بپرس :)))


mina
ساعت18:27---8 مرداد 1393
سلام سارا جون وب بسیار زیبایی داری به وب من هم بیا نظر بده اگر خواستی منو با اسم وبم لینک کن بعد تو وبم خبر بده تا لینکت کنم
پاسخ:مرسی عزیزم :) چشم حتما میام :))


abbas
ساعت18:04---5 مرداد 1393
سلام اجی...وبه جالبی داری....
خوشحال میشم بهم بسری....
بازم میام...
پاسخ:مرسی :) چشم منم میام :))


غزاله
ساعت0:09---22 خرداد 1393
سلام سارا خانم من غزاله و از وبتون خیلی خوشم اومده و از این به بعد بیشتر میام وبت البته به شرطی که تو هم همیشه بیای وبم.
من لینکت کردم البته خودمم اینجا لینک کردم با اسم دختر چشم عسلی پس بیا وبم
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام غزاله عزیزم :)))))) ممنون که میای ، منم حتما همیشه میام وبلاگتون :) دیگه امتحانامم تموم شده بیشترم میام :)))


سارا
ساعت21:07---16 خرداد 1393
سلام سارا جان

وبلاگت خیلی قشنگه

بیا و به ما هم سری بزن

میای نظر یادت نره

www.dreams.loxblog.com
پاسخ:سلام سارا جان :))))) چشم حتما میام دوست عزیزم :)


سپیده
ساعت18:19---13 خرداد 1393
سلام. وبلاگ
پاسخ:سلام سپیده جان :)


zahra
ساعت12:29---20 دی 1392
سلام عزیزم وبلاگت عاااااالیه
به منم سر بزن
خوش حال میشم تنهایی هام رو با تو پر کنم
منتظرتم
بای تا های


saeed
ساعت23:42---13 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی

sasa
ساعت14:41---12 مرداد 1392
salam be manam sar bezan

زهرا
ساعت16:33---11 مرداد 1392
دوست عزیز سلام وای عجب وبلاگی داری پسر بابا میخوام هر روز به وبت بیام برای این کار باید باهم تبادل لینک کینیم جان من زود تر بیا.

راستی اگه همینجوری ادامه بدی میشی بهترین وب لوکس بلاگ
پاسخ:مرسی خیلی لطف داری ممنون که نظر دادی .من هنوز خیلی چیزا رو باید یاد بگیرم :))))


رضا
ساعت21:30---10 مرداد 1392
سلام سارا خانم
بسیار وبلاگخوبی دارید و خیلی با سلیقه هستید . موفق باشید .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 10 مرداد 1398برچسب:خوش اومدین,welcom,بازم بیاین,ممنون,
ارسال توسط سارا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 780
بازدید ماه : 770
بازدید کل : 103748
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

/8/2/parts.js"